سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هر پسر شلوغ
 
لینک دوستان

گروه تروریستی داعش کودکی را به بهانه روزه خواری چندین ساعت زیر آفتاب به صلیب کشید. 

سایت خبری \"المرصد\" به نقل از \"الاهرام\" نوشت: روی سینه این کودک کاغذی نصب شده که بر آن نوشته شده بود: \"افطار بدون عذر شرعی\".


 

[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 9:6 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 

modernspeakers29 اسپیکرهای جالب و سیستم های صوتی خاص

 

اسپیکر های جالب و سیستم های صوتی خاص

[ سه شنبه 93/5/14 ] [ 8:30 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
Untitled 11 حضور نامزد کریستیانو رونالدو در یک فیلم سینمایی +عکس

ایرنا شایک سوپرمدل مشهور و همسر کریستیانو رونالدو قرار است به زودی در یک فیلم سینمایی بازی کند.

ایرنا شایک سوپرمدل مشهور وهمسر کریستیانو رونالدو قرار است به زودی در یک فیلم سینمایی بازی کند.

ایرنا شایک قرار است در یک فیلم سینمایی با مضمون یکی از افسانه های یونان باستان به نام “هرکول” و به کارگردانی برت رادنر، نقش مگارا همسر هرکول را بازی کند.

در کلیپی از معرفی این فیلم ایرنا شایک می گوید:”من واقعا از اینکه بخشی از فیلم هرکول هستم هیجان زده ام. این فیلم پر از صحنه های اکشن است و ستاره ای مانند دیواین جانسون در آن نقش آفرینی می کند.”

 Untitled 31 حضور نامزد کریستیانو رونالدو در یک فیلم سینمایی +عکس

 حضورهمسر کریستیانو رونالدو در یک فیلم سینمایی

 irina shayk paris hilton and tori spelling on the show extra حضور نامزد کریستیانو رونالدو در یک فیلم سینمایی +عکس


[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 2:7 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 عکسهای بسیار جالب از کمد لباس شکیرا را ببینید!

le755l14uujijs5s9h99 عکسهایی باور نکردنی و دیدنی از کمد لباس شکیرا !!

 

jc9o0kpxz6x4iqtbtql2 عکسهایی باور نکردنی و دیدنی از کمد لباس شکیرا !!

lftdyo7a5g1qj4sj8mak عکسهایی باور نکردنی و دیدنی از کمد لباس شکیرا !!

u0tp528chnooymdhqmag عکسهایی باور نکردنی و دیدنی از کمد لباس شکیرا !!


[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 1:49 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

اخبار,اخبار ورزشی,عادل فردوسی پور

سر در آوردن از درآمد عادل فردوسی‌پور به یکی از علاقه‌مندی‌های رسانه‌ها و مردم تبدیل شده است.

 مجری توانای سیما  که در شبکه ورزش تهیه کننده برنامه فوتبال 120 است، بابت پخش هر دقیقه از این برنامه مبلغ 80000 تومان دریافت می‌کند که دستمزد عادل بابت پخش هر برنامه مبلغ 9600000 تومان می‌شود.

بنا به کسب اطلاع البته این مبلغ در مقایسه با دریافتی عادل از رایتل برای ویژه‌برنامه 2014 بسیار ناچیز است؛ این درآمد ناچیز ماهانه معادل 38 میلیون و 400 هزار تومان است که در سال بیش از 460 میلیون تومان می‌شود. همانطور که ذکر شد این تنها یکی از درآمدهای عادل فردوسی‌پور است.

قابل ذکر است این برنامه تولیدی نیست و هزینه‌های برنامه ای چون نود را ندارد.


[ یکشنبه 93/5/12 ] [ 11:47 صبح ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
"لیندا بانون" خانمی است که از بدو تولد به علت بیماری خاصی به نام "Holt-Oram"، بدون بازو و دست به دنیا آمده است اما نگذاشته تا این مشکل به زندگی او صدمه ای بزند و همه کارهای خود را با پا انجام می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  برای همه انسان ها تقریبا زندگی کردن با دو دست امکان پذیر است و شاید تصور اینکه لحظه ای دست های خود را نداشته باشیم بسیار سخت باشد اما این امر برای خانواده خانم "بانون" عادی شده است و آن ها به این حالت عادت کرده اند.

"لیندا بانون" خانمی است که از بدو تولد به علت بیماری خاصی به نام "Holt-Oram"، بدون بازو و دست به دنیا آمده است اما نگذاشته تا این مشکل به زندگی او صدمه ای بزند و همه کارهای خود را با پا انجام می دهد.

این خانم 35 ساله تمام کارهای روزمره مانند پخت غذا، خوردن، تمیز کردن و حتی شستن لباس های کثیف را با پا انجام می دهد و به گفته خودش زندگی با دست را نمی تواند تصور کند زیرا برای او همه چیز پاهایش شده است.

این خانم حالا با این شرایط ازدواج کرده است و صاحب فرزندی 9 ساله است که از همین بیماری رنج می برد. این پسر 9 ساله نیز به مانند مادرش نگذاشته تا حالت خاصش مانع پیشرفتش باشد. او حالا در کلاس تکواندو شرکت می کند و تمام مشق های خود را با پا می نویسد.

خانم بانون حالا یک معلم سطح ابتدایی است و شاگردانش نیز با این شرایط خاص او کنار آمده اند. 

 

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری خاص

 

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری خاص

 

اخبار,اخبار گوناگون ,بیماری خاص

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


[ یکشنبه 93/5/12 ] [ 11:45 صبح ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

Yas biographya com 5 بیوگرافی یاس (یاسر بختیاری) – Yas

یاسر بختیاری با نام هنری «یاس» زاده 30 خرداد 1361 در مسجد سلیمان خواننده رپ فارسی است. او از چهره‌های موسیقی رپ فارسی به شمار می‌رود.همچنین به وی لقب سلطان رپ فارسی و برکت رپ فارسی را نیز دادند.

نام اصلی : یاسر بختیاری

نام مستعار : یاس

زادروز : 30 خرداد 1361 مسجدسلیمان

اهل کشور : ایران

سبک‌ها : رپ

کار(ها) : ترانه‌سرا و خواننده

مدت کار : 1382 – تاکنون

نقش های مرتبط : هیچکس، میتا ملکی، رضا صادقی، مجید غفوری، سارا نائینی، شهرام شعرباف، علی گیتور

مضمون بیشتر ترانه‌های یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحران‌های اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بی کاری، جنگ، روسپی گری، خودکشی، طلاق و غیره است. یاس از اولین خواننده های رپ فارسی و نخستین خواننده رپ فارسی است که در ایران برای پخش موسیقی خود مجوز گرفت.اولین ترانه? وی که به طور قانونی در ایران منتشر شد یادت نره نام داشت که آن را به همراه مجید غفوری، خواننده پاپ اجرا کرده بود.

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده است و تجربه? شرکت در نشستی موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است.

سال های نخست

یاس زمانی که 16 ساله بود ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری‌اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک را آورد. یاس که از 18 سالگی به دنبال مرگ پدرش مجبور به پذیرش مسئولیت خانواده خود شد، با بدهی‌هایی که پدرش برجا گذاشته بود با مشکلات اقتصادی مواجه شد، در نتیجه تحصیلات دانشگاهی را ترک و شروع به کار کرد. در همین دوره یاس شروع به نوشتن شعرهایی کرد که بعداً آنها را به همراهی دوست دوران دبیرستان خود میتا ملکی به موسیقی تبدیل کرد. پس از زلزله بم در ایران، یاس ترانه‌ای تحت عنوان «بَم» را با آهنگسازی میتا ملکی خواند و منتشر کرد که آغاز حرفه خوانندگی او محسوب می‌شود.

وی در مورد درخواست برای مجوز از دولت ایران و ناکام ماندن برخی از ترانه‌هایش این چنین گفت:

من در ترانه‌هایم نفرین نمی‌کنم و در راستای تایید مسائلی مانند سکس و تخلفات چیزی نمی‌خوانم. من می‌خواهم با افتخار در جلوی خانواده‌ام ترانه‌هایم را اجرا کنم. ترانه من معمولاً با گله و شکایات از جامعه آغاز می‌شود. اما پایان آن همیشه امید است. اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفته? خود بهره بگیرند. ما به این نیاز داریم.

مبارزه با انتشار فیلم‌های جنسی در ایران

به دنبال رسوایی انتشار فیلم‌های جنسی ایرانی در سال 1385، یاس ترانه «سی دی را بشکن» را به همراه آمین منتشر کرد که درباره یک هنرپیشه? زن ایرانی بود که قربانی انتشار فیلمی خصوصی شده بود. در آوازهای یاس، افرادی مورد انتقاد قرار گرفتند که در پخش کردن این فیلم دخیل بودند و یاس از آنها می‌خواست که این کار شرم‌آور را متوقف کنند. این ترانه به گوش میلیونها ایرانی رسید.

توسعه رپ فارسی

یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا همانند لس آنجلس، واشینگتن، لاس وگاس، نیویورک، دیترویت و شیکاگو برگزار نموده‌است و همچنین به عنوان نماینده‌ای از موسیقی رپ فارسی تجربه اجرا و شرکت در نشست‌های موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در برخی از دانشگاه‌های آمریکا از جمله دانشگاه میشیگان و دانشگاه نیویورک را داشته است. همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا کرد. او همچنین اجراهایی در دبی و لندن داشته‌است.

یاس همچنین در اردیبهشت 1387 از سخنرانان و میهمانان بخش ویژه همایش ملی آسیب‌شناسی مسائل جوانان در دانشگاه شیراز بود. در این همایش مباحثی پیرامون رپ و آسیب‌های رپ جهانی مطرح شد، و یاس در سخنانی گفت «روایت وی از رپ فارسی نه تنها یکی از آسیب‌های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری می‌تواند به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار مفید باشد.» وی به تازگی با تک ناین، بزرگترین رپ کن مستقل آمریکا نیز همکاری کرده است که نام این اثر صدای اتحاد (Sound Of Unity) است و در تاریخ 1 اسفند 1392 در ساعت 9:30 منتشر شد. تک ناین یاس را برادر خود از مادری جداگانه در ایران معرفی کرده و با اشتراک گذاری ویدیوی سرباز وطن از یاس برای طرفدارانش، اعلام کرد یاس امروز از ایران به سمت آمریکا (کانزاس سیتی) پرواز کرده و امروز رپ ایران و آمریکا در استودیوی شخصی او با هم متحد خواهند شد. یاس علاوه بر مصاحبه با تعداد زیادی مجله ی داخلی،با شبکه CNN آمریکا و همچنین با اردشیر احمدی در قالب مستندی به نام از زیر زمین تا بام تهران نیز مصاحبه کرده است. آهنگ و موزیک ویدئو اتحاد در سال 2014 انتشار یافت.

بازیگری

یاس در سال 1382 در آخرین فیلم بلند برنا کازرانی بنام «رعد یک داستان زنانه» به ایفای نقش پرداخته‌است و خوانندگی رپ تیتراژ پایانی فیلم را نیز بر عهده داشته‌ است. او به عنوان نماینده‌ای از خوانندگان رپ فارسی در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک در ایران می‌پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری ساخته شده‌است.

آلبوم (ها)

یاس البوم خیابانی را با مجوز وزارت فرهنگ ارشاد پخش کرد.

تک آهنگ ها سال انتشار نام آهنگ 2004 زلزله بم 2006 باید بتونیم 2007 هویت من 2010 نیستی 2010 قصه زیرزمین 2010 به خاطر من 2011 Trash The Clubs 2011 سرباز وطن 2011 از چی بگم 2012 من میجنگم 2012 وقت رفتن 2013 فریاس(فریاد یاس) 2013 آمین 2014 من ادامه میدم 2014 صدای اتحاد (Sound Of Unity)

گفتگوی کوتاه با یاسر بختیاری

خیلی‌ها دوست دارند اسم اصلی تو را بدانند، برای شروع خودت را برایمان معرفی کن. یاسر بختیاری هستم و تقریبا سی سال سن دارم. بچه پایین هستم ولی زیاد خونه به دوشی کردیم از ناصر خسرو به اکباتان و شمشیری و… به هرحال از سال 80 موسیقی را به صورت جدی و حرفه‌ای آغاز کردم که در نهایت منجر شد به سبکی به نام رپ و الان هم بیش از ده سال است که با اسم هنری «یاس» به فعالیتم ادامه می‌دهم.

چرا رپ؟ از دیدگاه بزرگترهای جامعه و از دید مسوولین این کلمه یک نماد تهاجم فرهنگی است، ما می‌توانیم یک اسم دیگر روی آن بگذاریم، مثل کلام محور…. به هرحال من از سن 14 سالگی به موسیقی رپ علاقه پیدا کردم و انتخاب اولم برای موسیقی گوش دادن، رپ بود.

خب به هرحال رپ در ایران آینده مشخصی نداشت، چرا پاپ را انتخاب نکردی؟ من پاپ هم می‌توانم بخوانم و صدایم برای پاپ خوانی هم بد نیست و حتی در چندتا از کارهایم قسمت پاپ را هم خودم خواندم اما ترجیح می‌دهم رپ بخوانم.

تو پدرت را از دست داده بودی که وارد جریان موسیقی شدی، حداقل از لحاظ مالی رپ برای تو توجیه نداشت درست است؟ درسته، من هنوز هم از رپ درآمدی کسب نمی‌کنم، این سبکی که من انتخاب کردم یک چیزی است که حرف برای گفتن دارد ولی با حرفت موافقم انتخاب این سبک موسیقی برای من از لحاظ اقتصادی هیچ منطقی نداشت اما برای من یک نوع عشق محسوب می‌شود و به آن علاقه دارم و همین عشق و علاقه باعث شد بخوانم و بنویسم.

تو آدم سیاسی‌ای هستی؟ هرگز! ببین من دارم حرف دلم را میزنم و حرف دل من هیچ ربطی به سیاست ندارد. حرف‌های من حاوی پیام‌های اجتماعی است و این حرف‌های اجتماعی از نگاه من باید مجوز بگیرد، چون هم به نفع مردم است و هم به نفع دولت! من نمی‌خواهم آهنگ عاشقانه بخوانم وبعد بروم برایش مجوز بگیرم، من از این کارها خوشم نمی‌آید.

تصاویری از یاسر بختیاری ملقب به یــــاس

====================================


[ جمعه 93/5/10 ] [ 8:43 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

ashkan khatibi biographyha 3 بیوگرافی کامل اشکان خطیبی

اشکان خطیبی (زاده? 19 مهر 1357 در سرآسیاب استان البرز)، بازیگر و مجری اهل ایران است. 

زمینه فعالیت : بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر

ملیت : ایرانی

تولد : 19 مهر 1357

تهران

 

 

زندگی

او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکده? هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال 79 یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولو داشته‌است که راک ایرانی می‌زدند اما بعداً اعضا از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند.او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند. او صاحب رستوران نعنا در تهران نیز هست.

 

فعالیت‌ها

بازیگر

تلویزیون

مهرآباد

تهران پلاک 1

از نفس افتاده

آخرین گناه

روشنایی‌های شهر

اگه بابام زنده بود!

این راهش نیست!

زمانی برای خاکستر

دوران سرکشی

همسفر

گل‌های گرمسیری

در مسیر زاینده رود

مجموعه? گپ

سهمی برای دوست

تکیه بر باد (1391)

تله? فیلم بهار، قبل و بعد

 

سینما

اسب حیوان نجیبی است (1389)

سوت پایان (1389)

50 کیلو آلبالو (1388)

خیلی دور، خیلی نزدیک (1383)

 

شبکه خانگی

شام ایرانی (1390)

 

مجری

خانه? طرح نو (1386-1387)

 

جنجال‌ها

اشکان خطیبی که به عنوان بازیگر-مجری در اولین قسمت از مجموعه برنامه گپ، محصول شبکه? آی فیلم حضور داشت، در پاسخ سوال رامبد جوان، دیگر مجری این برنامه که از او دربار? نحو? آشنایی‌اش با همسرش سؤال کرد؛ با خنده گفت: ” با هم دوست بودیم!”.

 

تصاویری از اشکان خطیبی

=========================

 

 لطفا روی عکس ها کلیک نکنید

[ جمعه 93/5/10 ] [ 8:39 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
"لاریسا رول" دختری دوساله است که از همان ابتدا به همراه یک ضایعه مغزی متولد شد و همین ضایعه مانع از بینایی یا شنوایی این کودک شده است همچنین پزشکان اعتقاد دارند تا چند سال دیگر مغز او از رشد باز مانده و همانقدر می ماند.

همیشه درمورد اثرمیوه و مواد غذایی مختلف برای شما صحبت می شود اما شاید درصد کمی از ما واقعا به همه آنچه گفته می شود اعتقاد داشته باشیم و این دقیقا نکته بدی در مورداخلاقیات انسان هاست زیرا گاهی چند میوه یا ماده خوراکی ساده می توانند انسان را نجات دهند.


"لاریسا رول" دختری دوساله است که از همان ابتدا به همراه یک ضایعه مغزی متولد شد و همین ضایعه مانع از بینایی یا شنوایی این کودک شده است همچنین پزشکان اعتقاد دارند تا چند سال دیگر مغز او از رشد باز مانده و همانقدر می ماند.

 

تشنج,اخبار,اخبار علمی

 

نکته دیگر در مورد بیماری این دختر، روزی 60 بار تشنج شدید او است که گاهی هر کدام از تشنج ها تا یک ساعت هم طول می کشد. پزشکان اعتقاد دارند این تشنج ها از همان لحظه تولد در بدن او بوده است و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.
با همه راهنمایی های پزشکان اما والدین این دختر راهی جالب را برای بهبود تشنج ها پیدا کرده اند. آن ها هر روز مقدار مشخصی شاهدانه به این کودک دو ساله می دهند زیرا به مانند یکی دارویی آرام کننده مانع از تشنج های پیاپی او می شود.

 

تشنج,اخبار,اخبار علمی

 

این درمان تا حدی جوابگوی تشنجات بوده است و مقداری ازآن ها را کم کرده است اما عده ای اعتقاد دارند که این حالت باعث اعتیاد بچه نیز می شود زیرا گیاه شاهدانه یک ریشه ازمواد مخدر است.


[ سه شنبه 93/5/7 ] [ 6:58 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
یک هنرمند چینی مستقر در نیویورک بنام Cai Guo-Qiang به تازگی نمایشگاهی انفرادی در شانگهای راه اندازی کرده که یادآور هنرمندی سال گذشته اوست. او در سال گذشته برای نشان دادن بحران زیست محیطی کره زمین دست به ساخت یک کشتی نوح در حد واقعی زد.

اخبار,اخبارگوناگون, کشتی نوح

 
او 99 مجسمه از حیوانات مختلف ساخت و آنها را سوار یک کشتی کوچک ماهی گیری کرد به گونه ای که تمام حیوانات روی کشتی در حالتی نارحت کننده و در حال عذاب کشیدن دیده می شدند. او با اینکار یادآور آلودگی های زیست محیطی مانند دود و آلاینده های مختلف میشود و تا حدودی به مردمی که آثارش را مشاهده می کنند می فهماند که با مخاطراتی که انسان برای محیط زیست به وجود می آورد چه آسیب هایی می تواند به حیوانات بزند.
 

اخبار,اخبارگوناگون, کشتی نوح

 

اخبار,اخبارگوناگون, کشتی نوح


[ سه شنبه 93/5/7 ] [ 6:54 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
لینک باکس