سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هر پسر شلوغ
 
لینک دوستان

750 دختری که درون بدن رو می بیند !روسی دختری است که چشمانش تمام اعضای داخلی بدن را می بیند که در ادامه از چگونگی این قدرت مطلع می شوید. 

 

ناتاشا دختری است که به دلیل اثبات و نشان دادن قدرت خارق العاده چشمانش برای دیدن اعضای داخلی بدن و به دنبال آن مشکلات احتمالی و سلامتی داخلی بدن طی سالها به کشورهای مختلفی همچون ژاپن, آمریکاو.. رفته است.
بر اساس گفته های مادر او ناتاشا دختری معمولی بود تا زمانی که برای او در سن 10 سالگی اتفاق عجیبی افتاد.
ناتاشا می گوید در خانه نشسته بودیم که احساس کردم چشمانم اعضای داخلی بدن مادرم را می بیند. این به صورتی بود که چشمانم تصاویری رنگی و تقریبا عجیب دیدند که بعد از توضیح دادن به مادرم دیگران هم از این موضوع با خبر شدند.
girl دختری که درون بدن رو می بیند !
این خبر در سال 2003 در اخبار محلی گفته شد و روسیه تصمیم به بررسی این موضوع کرد و به همین دلیل پزشکی مسئول برای این امر شروع به کار کرد.
پزشک از ناتاشا خواست تا تصویری که از درون دکتر مشاهده می کند نقاشی کند و ناتاشا مشکلی را درون شکم دکتر دید و بازگو کرد.
بعد از آن نظر بسیاری از پزشکان به این موضوع جلب شده و از آن استفاده کردند. بارها صحبت های او درست بود و دقیقا نتایج آزمایشات با گفته های او تطابق داشت اما گاهی خطا هم رخ می داد به عنوان مثال یک بار در برنامه تلویزیونی ناتاشا فردی را مبتلا به سنگ کلیه و مشکل صفرا دانست اما بعد از آزمایشات نتایج کاملا سالم بود و گفته های ناتاشا درست از آب در نیامد.


[ یکشنبه 93/4/29 ] [ 4:21 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
کامل مریم اوزرلی + عکسReviewed byMGonJul 14 Rating:5.0بیوگرافی کامل مریم اوزرلی + عکسمریم سارا اوزرلی بازیگر ترکیه ای الاصل که در ایران با نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شناخته می شود در 12 اوت 1983 در شهر کاسل آلمان به دنیا آمد، پدرش ترک و مادرش آلمانی تبار است و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود هم دارد.

13920806214526 بیوگرافی کامل مریم اوزرلی + عکس

مریم سارا اوزرلی بازیگر ترکیه ایالاصل که در ایران با نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شناخته می شود در 12 اوت 1983 در شهر کاسل آلمان به دنیا آمد، پدرش ترک و مادرش آلمانی تبار است و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود هم دارد.

بازیگر نقش خرم سلطان بعد از انتخابش برای این نقش از آلمان به ترکیه آمد و زمان نزدیک به دو سال را در هتل اقامت گزید تا این نقش به سرانجام برسد.

مریم اوزرلی چند ماه پیشتر با جان آتش که مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ی ترکیه است آشنا شد و هتل را ترک کرده و به خانه ای که دوست پسرش گرفته بود اسباب کشی کرد،.مسئله آشنایی انها با هم جدی شده و دوست پسرش را برای آشنایی با خانواده به آلمان برد و البته به گفته خود او دو عروسی با شکوه خواهند گرفت که یکی در ترکیه و یکی در آلمان خواهد بود،

- مریم اوزرلی در سریال “سده باشکوه” نقش همسر سلطان سلیمان را که هالیت ارگنج عهده دار آن است بازی میکند.

- مریم اوزرلی در 4 فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی بازی کرده ولی موفق ترین نقشش به همین سریال حریم سلطان برمیگردد که در ترکیه با نام “صده باشکوه” پخش شد.

- در هفته های گذشته خبری مبنی بر تصادف شدید مریم اوزرلی و جان آتش و وخامت حال انها در رسانه های ترکیه منتشر شد که بعدا معلوم شد دروغ اول آوریل بوده. این خبر به سرعت در سایت های اینترنتی پخش شد و بعضی از سایت ها به مرگ خرم سلطان اشاره کردند

عکس های مریم اوزرلی

=====================

 

 برای ذخیره بزرگ عکس روی عکس راست کلیک کرده و گزینه ی Save Image as را انتخاب کنید.

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 12:15 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
دختری بدون بینی متولد شد اما با وجود اینکه هیچ حس بویایی ندارد، می‌تواند سرفه و عطسه کند و حتی سرما بخورد.

 «تسا ایوانز» 17 ماهه هیچ حس بویایی و یا سینوس ندارد؛ بیماری وی کاملاً مادرزادی و بسیار نادر است و بر اساس گزارشات مقامات پزشکی فقط  40 مورد از این نوع بیماری وجود داشته است.

با وجود اینکه تسا هیچ حس بویایی و هیچ سینوسی ندارد اما در این وضعیت می‌تواند سرفه و عطسه کند و حتی سرما بخورد.

به گفته مادر این دختر بچه، با وجود همه این مشکلات، همیشه در چهره وی لبخند است.

پزشکان تلاش می‌کنند تا با عمل جراحی بتوانند مشکل این کودک را برطرف کنند.

 

اخبار ,اخبار علمی ,دختری بدون بینی


[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 12:4 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 

اخبار ,اخبار علمی ,تاثیر نوشابه گازدار بر دندان‌ها

نوشابه‌های گازدار موجب اثرات فاجعه بار بر روی دندان‌های شما می‌شود.

 اگر به نوشابه‌های گازدار علاقه دارید و از طرفی به بهداشت دهان و دندان خود نیز اهمیت می‌دهید باید بدانید که این نوشابه شیرین موجب اثرات فاجعه بار بر روی دندان‌های شما می‌شود.

می‌دانیم که مصرف بیش از حد نوشابه برای سلامتی مضر است و در مورد دندان‌ها باید گفت ساختمان دندان را از بین می‌برد.

در آزمایشاتی که توسط محققین انجام شد، این گفته اثبات شد؛ آن‌ها یک دندان مرده را که در وضعیت خوبی بود به مدت 24 ساعت در یک لیوان نوشابه گازدار قرار دادند و پس از 24 ساعت ظاهر دندان به طور کامل تغییر پیدا کرده بود و به شدت ضعیف شد و پوسید.

محققان می‌گویند: این فقط اثراتی است که بر روی دندان و زیبایی صورت شما می‌گذارد و ما می‌دانیم این نوشابه شیرین بر روی بدن نیز اثرات خوبی ندارد.


[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 12:0 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

اخبارعلمی - اخبارموتورسیکلتی که پرواز می‌کند

نوعی خودروی هیبریدی دو سرنشینه و هواچرخ می‌تواند تاخیرهای ساعات پر ترافیک را به فراموشی بسپارد.

حرکت خودروی Pal-V One Helicycle به صورت زمینی و هوایی قانونی بوده و این سامانه به بهای 396 هزار دلار به فروش می‌رسد.

سیستم ابداعی توسط شرکت هلندی PAL-V ساخته شده و می‌تواند به سرعت بیش از 180.2 کیلومتر در ساعت برسد؛ همچنین هنگام حرکت زمینی سامانه ظرف کمتر از هشت ثانیه از سرعت صفر به 96.56 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

علی‌رغم ظاهر بالگردمانندش، Pal-V One برای اوج‌گیری به یک باند 164.6 متری نیاز دارد. این وسیله‌نقلیه حین پرواز مانند یک بالگرد به نظر می‌رسد اما چون نیروی عمده‌اش از چرخان‌های موجود در پشت آن تامین می‌شود، «هواچرخ» لقب گرفته است. چرخش چرخان‌های این سیستم به طور قابل‌توجهی کندتر از پره‌های بالگرد است.

این ماشین روی زمین، ما بین موتورسیکلت و خودروی مسابقه عمل می‌کند و فرآیند پروازکردن آن حدود 10 دقیقه طول می‌کشد. روی زمین این وسلیه نقلیه مانند یک خودروی مسابقه عمل می‌کند و ظرف چند دقیقه چرخان و سپس دمش باز شده و با کمک فناوری هواچرخ پیشرفته‌ آماده پرواز می‌شود.

موتور این سامانه دارای 230 اسب بخار و چهار سیلندر است و با بنزین نیرودهی می‌شود. وجود مخزن 27 گالنی آن بدین معناست که خلبان می‌تواند در ارتفاعات پایین بالغ بر 354.1 کیلومتر پرواز کند یا این که بیش از 1207 کیلومتر روی زمین حرکت کند.

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

خودروی پرنده جدید آماده فروش است

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

خودروی پرنده در ارتفاعات پایین پرواز می‌کند

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

خودروی پرنده از فیبر کربنی، تیتانیوم و آلومینیوم ساخته شده است

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

این خودرو در رنگ‌های قرمز و مشکی ارائه شده است

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده

اخبار,اخبارعلمی,موتورسیکلت پرنده


[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 1:13 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

اخبار,اخبارورزشی,پیامک های برنامه عادل فردوسی پور

 

درآمد پیامک های برنامه فردوسی پور چقدر بود؟ 4 ؟ 6 یا 8 میلیارد تومان؟/رقمی بیش از اسپانسرینگ تیم ملی

  بیش از 8 میلیون و 400 هزار شماره منحصر به فرد در طول 34 شب جام جهانی برای برنامه 2014 ویژه جام جهانی پیامک فرستادند.

 عادل فردوسی پور در آخرین شب از برنامه ویژه جام جهانی که خودش تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت ، آماری از شرکت کنندگان در نظرسنجی برنامه اش ارائه داد که می توان با سه نسبت کمترین ، میانگین و بیشترین ، رقم درآمد صدا و سیما از پیامک های برنامه عادل فردوسی پور را در آورد.

بر اساس جدولی که عادل فردوسی پور در برنامه اش راه کرد ، او بازی هایش را در میانگین تا 10 پیامک ، از 11 تا 30 پیامک ، از 31 تا 50 پیامک ، از 51 تا 60 پیامک ، از 61 تا 63 پیامک و 64 پیامک تقسیم کرده بودو توزیع نرمال هر دسته را به تفکیک سهم درصدی شان از کل تعداد پیامک ها مشخص کرده بود.

 

او البته عدد دقیق تعداد پیامک های ارسالی را اعلام نکرد تا محاسبه عدد دقیق درآمدهایش از هر پیامک مشخص نباشد اما با جدولی که او در این برنامه به نمایش گذاشت در 3 بازه کمترین رقم ، میانگین و بیشترین عدد تخمینی می توان به درآمدهایی از پیامک هایی که هر کدام شان 22 تومان هستند و البته به ازای هر بازگشت پیامک ، همین هزینه را دوباره برای فرستنده به همراه می آورند ، بدست آورد. اگر به ازای عدد کمینه جدول اعلامی برای بازه یک تا 10 عدد یک ، به ازای بازه 11 تا 30 ، عدد یازده و تا پایان بازه به همین شکل اعداد را در هم ضرب و مجموع شان را ضرب در عدد 42 کنیم ، رقم حاصل برابر می شود با:« 3992968056» این عدد برای میانگین جدول های ارائه شده برابر می شود با:« 6062144088» و البته بالاترین رقم به ازای جدول اعلامی برابر است با:« 8318501224»

 

اخبار,اخبارورزشی,پیامک های برنامه عادل فردوسی پور

 
بر این اساس برنامه فردوسی پور برای شرکت مخابرات و صدا و سیما تنها از راه پیامک ها بازه ای 4 تا 8 میلیاردی را درآمدزایی کرده است و این رقم در برابر با 600 میلیون تومانی که کل دکورسازی و هزینه های تولید برنامه فردوسی پور به همراه داشته است عددی ناچیز است. اگرچه صدا و سیما برای پخش این بازی ها هزینه ای نجومی بابت خرید رایت بازی ها پرداخته اما این تلویزیون ملی توانسته از طریق اسپانسرهای حین برنامه و بخش آگهی های بازرگانی به درآمدی خیره کننده دست پیدا کند.

 

برنامه فردوسی پور بار دیگر پر بیننده ترین برنامه تلویزیون در یک ماه گذشته بود. رقمی که در بدترین حالت نزدیک به قرارداد اسپانسرشیپ تیم ملی فوتبال و شرکت فناپ است. البته در زمان مشابه این شرکت هم مسابقه پیامکی 9090 را برگزار کرد اما هنوز مسولان فدراسیون و این شرکت وابسته به بانک پاسارگاد رقم دقیقی از درآمدهای فدراسیون فوتبال از این طریق اعلام نکرده اند.


[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 1:7 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
بازیکن 13 ساله آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی، در تست آکادمی باشگاه رئال مادرید در اسپانیا پذیرفته شد.

 "رادین قویدل" که عضو آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی است، در تست آکادمی باشگاه رئال مادرید در اسپانیا پذیرفته و گواهینامه حضور در این آکادمی را بدست آورد.

پس از شرکت در تست آکادمی باشگاه رئال مادرید در اسپانیا و دریافت گواهینامه پذیرفته شدن در این تست، در صورت مهیا شدن حضورش به همراه خانواده در کشور اسپانیا، در تمرینات این تیم به صورت مستمر شرکت می‌کند.

مهدی شفیعیان سرمربی تیم فوتبال نونهالان (زیر 13 سال) ملوان بندرانزلی پذیرفته شدن این بازیکن در تست آکادمی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را تائید کرده است.

اخبار,اخبارورزشی ,رادین قوید

 

اخبار,اخبارورزشی ,رادین قوید

 

اخبار,اخبارورزشی ,رادین قوید

 


[ سه شنبه 93/4/24 ] [ 1:2 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
کارشناسان از ساخت یک گجت هوشمند برای درمان "میگرن مزمن" در افراد خبر دادند.

کارشناسان سرانجام برای کمک به افرادی که به میگرن مزمن دچار هستند، یک دستگاه پیشانی بند هوشمند طراحی کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار علمی,درمان بیماری میگرن

 
گفتنی است، این دستگاه منحصر به فرد که با فناوری پالس الکتریکی کار می‌کند، به مغز پالس می‌فرستد و باعث کاهش درد در افراد مبتلا به میگرن می‌شود.بررسی‌ها نشان می‌دهند اساس کار این دستگاه ارسال پالس به عصب Supraorbital مغزی است که سبب تسکین درد در افراد مبتلا به میگرن می‌شود.

 

اخبار,اخبار علمی,درمان بیماری میگرن

 
این دستگاه توسط پژوهشگران کالیفرنیایی ساخته شده و بر اساس نظرات کارشناسان دارای عوارض جانبی برای سلامت انسان نیست.تا به حال کار آزمایی این دستگاه بر روی 57 نفر داوطلب صورت گرفته و صحت آن اثبات شده است.قیمت این دستگاه 295 پوند است و نیاز به تعویض هر ماه یکبار یک پد الکتریکی ویژه به قیمت 19 پوند دارند.
کارشناسان امیدوار هستند تا با استفاده از این فناوری مانع بروز میگرن بین افراد گردند.


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 12:44 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 

لیونل مسی به رغم همه تلاشی که داشت اما نتوانست لبخند را بر لب بیش از 50 هزار آرژانتینی حاضر در مارکانا بنشاند.

نمایش لیونل مسی در چند بازی آخر آرژانتین در مقایسه ستاره های آلمانی چون توماس مولر ، نویز و کروس شاید اصلا چشمگیر نبود.

 

یا حتی بازیکنانی چون روبن و جیمس رودریگس ستاره های درخشان تری در جام بیستم بودند اما فیفا در نهایت لیونل مسی را که بسیاری از اسپانسرهای برگزارکننده به عنوان ستاره تبلیغاتی شان می پرستند به عنوان ستاره جام جهانی برگزید.

 

انتخابی که بی شک از این پس تا مدتی به سوژه روز بدل می شود. اینکه چرا فیفا همیشه به مسی روی خوش نشان می دهد؟! اگرچه مسی با بیش از 20 موقعیت خطرناک ترین بازیکن جام بود و در 3 بازی اول تیمش توانسته بود 3 بار بازیکن برتر زمین شود اما در مجموع بسیاری به روند بازیاو در این مسابقات ایرادهای جدی می گرفتند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

 


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 12:35 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
شش بازیکن از تیم قهرمان جام جهانی در تیم منتخب قرار گرفتند.

تیم ملی آلمان با گل دقیقه 113 ماریو گوتسه 22 ساله توانست آرژانتین را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

فیفا تیم منتخب جام جهانی را اعلام کرد که به شرح زیر است:

دروازه‌بان:‌ مانوئل نویر (آلمان)


مدافعان:‌ داوید لوئیز (برزیل)، مارکوس روخو (آرژانتین)، متس هوملس (آلمان)، فیلیپ لام (آلمان)

هافبک‌ها: باستین شواین اشتایگر (آلمان)، تونی کروس (آلمان) ، جیمز رودریگز (کلمبیا)

مهاجمان:‌ آرین روبن (هلند)، توماس مولر (آلمان)، لیونل مسی (آرژانتین)

 


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 12:18 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
لینک باکس