سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هر پسر شلوغ
 
لینک دوستان

اسم پوشه های کامپیوتر دخترا؟ 
music 
image 
عکس های خودم 
اسم پوشه های کامپیوتر پسرا؟ 
ujyhly7i 

lk; uiogh; 

vhjddd4ddddd

مسابقه پیامکی ایرانسل (هر پیام 75تومان) برنده: هر روز لپ تاپ 
سوال: 
1: اب خوبه؟ بله 
2: درخت چه رنگ است؟ سبز 
3: اهن سفت تره یا پنبه؟ اهن 
سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت 
خودش به چی فکر میکرد!؟

پسرا: 
1 :شنیدم لپ تاپ گرفتی. مشخصاتش چیه؟ 
2: 8 گیگ رم - 1 ترا هارد... 
دخترا: 
1 :شنیدم لپ تاپ گرفتی. مشخصاتش چیه؟ 
2 :صورتیه (ذوق مرگ) 

دقت کردین وقتی نزدیک پارکینگ خونه میشیم تازه آهنگِ مورد علاقمون شروع به خوندن میکنه؟ 

به سگ ها که محبت میکنی باوفا میشن :| 
به آدم ها که محبت میکنی هار میشن 
آما!! به خر که محبت میکنی.... اصلا براش فرقی نداره!! از بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار... 

فرهنگ لغت...!! 
وایمکس :درنگ چرا؟! 
البرز :عربها به " پرز " گویند! 
مختلف :مرگ مغزی! 
یک کلاغ چهل کلاغ :نبردی ناجوانمردانه بین کلاغ‌ ها!

چرا همون چیزى که تو شامپو بچه میریزن که چششون نسوزه تو شامپوهاى ما نمیریزن؟ هان؟ چشم ما چشم نیست؟ ما ادم نیستیم؟؟؟؟؟ تاکى انقدر ظلمو باید تحمل کنیم؟ 

چاقو، برو بچه دماغو! 
حقته حقته غورباقه هم قدته، فردا روز عقدته! 
قهر قهر قهر تاروز قیامت! 
دوچرخه، سیبیل بابات می چرخه! 
آشتی، آشتی آشتی فردا می ریم تو کشتی...! 
یادش بخیر! چقدررررررررررررر اسکول بودیم! 

استاتوس گذاشته: 
انقدر بدم میاد از کسایی که میان فیسبوک برا علافی! 
انگار خودش میاد اینجا اورانیوم غنی می کنه...! 

ایرانسل عزیز :یا به پدربزرگ و مادربزرگ های ما، اس ام اس نده یا اگه میدی لطف کن خودت براشون توضیح بده!! 

منبع:jis.parsiblog.com


[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 11:13 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

before and after makeup photos vadim andreev 17 ستارگان بالیوود و هالیوود قبل و بعد از آرایش !

عکس هایی جالب از ستارگان سینمای اروپایی قبل و یعد از آرایش…



برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی هر کدام کلیک و برای ذخیره بعد از بزرگ کردن روی عکس راست کلیک کرده و گزینه ی Save Image as را انتخاب کنید.و برای بازگشت به وبلاگ از منوی بالا کلید برگشت را انتخاب کنید.

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 10:33 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
جذابترین و زیباترین زن والیبالیست آسیا انتخاب شد.زن والیبالیست قرقیزی مظهر زیبایی شناخته شد.

 

اخبار , اخبار گوناگون,زن والیبالیست,جذابترین زن والیبالیست


یکی از زنان والیبالیست تیم قزاقستان به نام سابینا التینبکوا که تیم خود را در بازیهای تایوان همراهی می کند، مظهر زیبایی ورزش شده است. بسیاری تلاش می کنند تا حتما در بازیهای این تیم حضور یافته و از زیبایی خدادادی وی بهر ببرند.

وی 17 سال دارد و با شماره بیست بازی می کند. در مدت سه روز صفحه این زن ورزشکار در شبکه اجتماعی اینسترگام توسط بیش از 150 هزار نفر دیده شده است.

اخبار , اخبار گوناگون,زن والیبالیست,جذابترین زن والیبالیست

 


[ جمعه 93/5/17 ] [ 10:49 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
رنگین کمان یکی از زیباترین پدیده هایی است که در اثر بارش باران و انعکاس نور در قطرات شبنم به وجود می آید. شاید باورتان نشود اما رنگین کمان ها نیز انواع مختلفی دارند.

«رنگین کمان» پدیده‌ای نوری و قیاسی است که زمانیکه خورشید به قطرات نم و رطوبت جو زمین می‌تابد باعث ایجاد طیفی از نور در آسمان می‌شود. این پدیده به شکل یک کمان رنگین در می‌آید. همواره رنگین کمان‌هایی که بواسطه? نور خورشید بوجود می‌آیند در بخشی از آسمان درست در سوی مخالف خورشید ظاهر می‌شوند.

 

اگرچه بارها رنگین کمان ها را مشاهده کرده ایم ولی اطلاعاتی نسبی در مورد آن ها داریم. نکته مهمی که باید بدانید این است که رنگین کمان ها نیز دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام آن ها زیبایی های خاص خود را دارند.

 

رنگین کمان ابری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رنگین کمان زیبا و دیدنی

 
این رنگین کمان ها به خاطر وحود قطرات شبنمی در اطراف ابرها به وجود می آیند و اغلب اوقات به رنگ تمام سفید هستند چرا که قطرات آب سیار کوچک بوده و نمی توانند رنگ های خاصی را منعکس کنند. البته در برخی از مواقع نیز دیده شده است که این رنگین کمان ها هر هفت را تشکیل داده اند.

 

رنگین کمان دوقلو

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رنگین کمان زیبا و دیدنی

 

رنگین کمان های دوقلو بسیار نادر هستند و کمتر مواقعی می توان آن ها را مشاهده کرد. این رنگین کمان ها از یک نقطه آغاز می شوند و البته با یکدیگر کمی فاصله دارند. این رنگین کمان به علت برخورد قطرات بزرگ باران و قطرات کوچکتر از آن در آسمان به وجود می آید و هر دوی آن ها برای اینکه تغییر شکل ندهند مقاومت می کنند و این رنگین کمان به وجود می آید.

 

رنگین کمان انعکاسی

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رنگین کمان زیبا و دیدنی

 

این رنگین کمان تقریبا یک از انواع بسیار محبوب و گسترده در دنیا است. این رنگین کمان همانطور که از نامش نیز مشخص است از انعکس های رنگ در قطرات آب به وجود می آید. در این موارد معمولا یک رنگین کمان مادر وجود دارد که رنگ های آن به مرور در قطرات اب پشت آن منعکس شده و صحنه زیبایی را ایجاد می کند.

 

رنگین کمان سایه ها

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رنگین کمان زیبا و دیدنی

 

یکی از رنگین کمان های زیبا که شاید به نظر بسیار ساده و معمولی باشد اما در بطن خود مورد عجیبی را نکه می دارد رنگین کمان سایه ها است. این رنگین کمان زمانی ایجاد می شود که ابرهای باران زا و سیاه مانع از رسیدن درست نور خورشید به زمین می شود. این رنگین کمان دقیقا از  رگه های ریز نوری که از لای ابرها عبور می کند ایجاد می شود.

 

رنگین کمان ماه

 

اخبار,اخبار گوناگون ,رنگین کمان زیبا و دیدنی

 

همانطور که می دانید رنگین کمان ها از انعکاس نور خورشید در قطرات باران ایجاد می شود اما برخی از آن ها نیز در هنگام شب و با نور مهتاب ایجاد می شوند. این رنگین کمان ها که به رنگین کمان ماه نیز معروف هستند. با نور ضعیف ماه و البته شب هایی که ماه کامل باشد در نزدیکی آبشارها ایجاد می شود.


[ جمعه 93/5/17 ] [ 10:40 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
میلیاردرهای عرب هر تابستان برای فرار از گرمای کشورشان به لندن می‌آیند و اتومبیل‌های گران قیمت خود را نیز برای نمایش دادن همراه می‌آورند.

 میلیاردرهای عرب هر تابستان برای فرار از گرمای کشورشان به لندن می‌آیند و البته اتومبیل‌های گران قیمت خود را با هواپیما به همراه می‌آورند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها


بیشتر این خودروهای گران قیمت سفارشی بوده و با توجه به سلیقه صاحبانشان دیزاین شده‌اند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها


بیشتر این خودروها در منطقه "نایتسبریج" قرار دارند و شهروندان و گردشگران برای دیدن و عکس گرفتن از این خودروها در این منطقه حضور می‌یابند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها


لازم به ذکر است؛ مالکان خودروها بیشتر از کشورهایی چون عربستان، قطر، امارات و کویت هستند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,ماشین‌ گران‌قیمت عرب ها

 


[ جمعه 93/5/17 ] [ 10:30 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

اخبار,اخبارعلمی,تبدیل ته‌مانده سیگار به ماده‌ ذخیره‌ساز انرژی

محققان کره‌جنوبی از امکان تبدیل فیلتر سیگار به ماده‌ای با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی الکتریسیته خبر می‌دهند که می‌تواند در تولید رایانه، خودروهای برقی و توربین‌های بادی مورد استفاده قرار گیرد.

فیلتر سیگار یکی از زباله‌های متداول در کف خیابان‌ها محسوب شده و سالانه 766 هزار تن از این زباله – معادل 5.6 تریلیون ته سیگار – در سراسر جهان تولید می‌شود. کشورهای متعددی در حال توسعه مقررات سختگیرانه برای ممنوعیت استفاده از فیلترهای سمی و غیرقابل تجزیه در طبیعت هستند و دستاورد جدید محققان، یکی از راه‌های دستیابی به این هدف محسوب می‌شود.

محققان دانشگاه ملی سئول معتقدند، فیلتر سیگار از قابلیت تبدیل شدن به ماده‌ای برخوردار است که عملکردی بسیار بهتر از کربن، گرافن و نانولوله‌های کربنی مورد استفاده در دستگاه‌های ذخیره‌سازی انرژی دارد.

پروفسور «جانگهوپ یی» یکی از نویسندگان مطالعه تأکید می‌کند: فیلتر سیگار با استفاده از یک فرآیند ساده، از قابلیت تبدیل شدن به ماده مبتنی بر کربن برخوردار است که روشی دوستدار محیط زیست برای تولید و ذخیره‌سازی انرژی محسوب می‌شود.

کربن ماده سازنده ابر خازن‌ها بشمار می‌رود که علاوه بر کم هزینه بودن، از رسانایی بالای الکتریکی و پایداری دراز مدت برخوردار است.

در این مطالعه محققان دریافتند، الیاف استات سلولز که بخش عمده فیلتر سیگار را تشکیل می‌دهند، از طریق روش موسوم به گرماکافت یا پیرولیز (pyrolysis) می‌توانند به ماده مبتنی بر کربن تبدیل شوند؛ این ماده حاوی نانو حفره‌هایی است که کارآیی ابرخازن را بشدت افزایش می‌دهد.

از این ماده می‌توان برای پوشش دادن الکترودهای ابرخازن – ترکیباتی برای ذخیره‌سازی مقادیر بالای انرژی الکتریسیته – استفاده کرد.


[ جمعه 93/5/17 ] [ 10:17 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

رسیدن به خوشبختی,خوشبختی و شادمانی,تجربه حس خوشحالی

رسیدن به خوشبختی و شادمانی به معنای تحقق یکی از بزرگ ترین آرزوهای بشری است. آرزویی که نیازمند تلاش ها و ممارست های بسیار است و برای بهره بردن از نتایج آن باید سال ها صبر کرد. اما سال ها پژوهش روان شناسان آنها را قادر کرده است تا راهکارهای زود بازدهی برای تجربه حس خوشحالی در زندگی ارائه کنند، شیوه هایی که به وسیله آنها می توان روزها و هفته های لذت بخشی را تجربه کرد.


در میان انواع شیوه های مطرح شده پنج راه بیشترین بازده را داشته است که در اینجا به صورت خلاصه بیان می شود:

1- ورزش کردن
انجام فعالیت های بدنی در بهتر کردن خلق و خوی افراد نقش به سزایی دارد. از آنجایی که روح و بدن دو بخش جدایی ناپذیر هستند و عملکرد هر یک بر دیگری اثر می گذارد، ورزش کردن و تلاش برای داشتن بدنی سالم بدون شک بر سلامت روح و کاهش افسردگی و شاد بودن لازم و ضروری است. البته برای داشتن خُلقی شادتر نیست، نیازی نیست به باشگاه بروید بلکه یک پیاده روی ساده روزانه هم می تواند حال شما بهتر کند.

2- تماس با یک دوست صمیمی یا اعضای خانواده
داشتن ارتباطات مثبت اجتماعی سنگ بنای شادی و سلامتی است. حداقل تأثیری که گفتگو با یک دوست می تواند داشته باشد، افزایش انرژی و انگیزه است، حتی اگر دایره ارتباطات اجتماعی شما محدود باشد باز هم می توانید از لذت صحبت با نزدیکتان بهره مند شوید و تأثیرات آن را ببینید. پس اگر حال خوبی ندارید همین حالا تلفن را بردارید با یکی از دوستانتان تماس بگیرید، کافی است 5 دقیقه با او صحبت کنید تا تغییر را احساس کنید.

3- نوشتن چه چیزی که برای داشتنشان شاکر هستید
یک دفتر کوچک تهیه کنید و هر چیزی که خوشحالتان می کند، یا هر آن چیزی که از داشتنش خوشحال هستید در آن یادداشت کنید. این کار با نوشتن سه چیز کوچکی که به خاطرتشان شاد هستید آغاز کنید، اگر این کار را به مدت شش ماه تکرار کنید و دفتر خود را پُر کنید از خوشحالی های کوچک، به وقت دلتنگی می بینید که چه طور در عرض 5 دقیقه حالتان را عوض می کند.

4- تصور کنید ماه آینده به بهترین دست­آورد زندگی خود می رسید
به گفته روان شناسان تصور کردن خود در بهترین حالت، به طرز شگفت انگیزی شما را مثبت نگر می کند و احساسات مثبت را در شما رشد می دهد. افراد مثبت اندیش برخلاف منفی بافان، بر این باور هستند که اتفاقات ناخوشایند زندگی را می توانند کنترل کنند و به همین دلیل اکثر مواقع راه درست را انتخاب می کنند. پس تنها چند دقیقه خود را در بهترین حالت ممکن تصور کنید و بنویسید هر آنچه در ذهن دارید، نتیجه این کار قطعاً شما را شگفت زده می کند.

5- برای روز خود هدفی تعیین کنید
مشخص کردن یک هدف حتی اگر کوچک باشد به روز شما جهت می دهد، انجام این کار مثل زمانی است که در ماشین می نشینید و از مقصد با خبر هستید، چه قدر راحت کوتاه ترین و بهترین مسیر را برای رسیدن انتخاب می کنید. حال عکس این ماجرا را تصور کنید، آیا سردرگم نیستید؟ لازم نیست که هر روز با هدفی بزرگ و خاص اغاز شود، کافی است شما یک کار کوچک را برای خود تعیین کنید و آن را بر روی کاغذ بنویسید و مقابل چشم خود قرار دهید.
منبع:سلامت نیوز

 


[ جمعه 93/5/17 ] [ 10:5 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

coolpillows17 دوست داشتی رو این بالش ها بخوابی ؟!

نمونه هایی از خلاقانه ترین بالش ها…

 

 

 برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی هر کدام کلیک و برای ذخیره بعد از بزرگ کردن روی عکس راست کلیک کرده و گزینه ی Save Image as را انتخاب کنید و برای برگشت به وبلاگ از منو ی بالا کلید برگشت را بزنید.

[ جمعه 93/5/17 ] [ 9:54 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
saltpepper14 نمکدون های جالب

 

saltpepper01 نمکدون های جالب

saltpepper02 نمکدون های جالب

saltpepper03 نمکدون های جالب

saltpepper04 نمکدون های جالب

saltpepper05 نمکدون های جالب

saltpepper06 نمکدون های جالب

saltpepper07 نمکدون های جالب

saltpepper08 نمکدون های جالب

saltpepper09 نمکدون های جالب

saltpepper10 نمکدون های جالب

saltpepper11 نمکدون های جالب

saltpepper12 نمکدون های جالب

saltpepper13 نمکدون های جالب

 


[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 5:5 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

chair15 80 صندلی عجیب ، متفاوت و فانتزی

 

 برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی هر کدام کلیک و برای ذخیره بعد از بزرگ کردن روی عکس راست کلیک کرده و گزینه ی Save Image as را انتخاب کنید و برای بازگشت به وبلاگ ازگزینه های بالا برگشت را انتخاب کنید.

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 5:2 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
لینک باکس