سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هر پسر شلوغ
 
لینک دوستان
یادگیری زبان خارجی از دغدغه‌های مردم جهان برای آشنایی با تمدن ها و فرهنگ های مختلف است و راههای زیادی برای این کار ایجاد شده که جدیدترین آنها خوردن یک قرص کامپیوتری برای یادگیری زبان خارجی است.

نیکلاس نگروپونته موسس لابراتوار مدیای دانشگاه ام.آی.تی در شوی اخیر TED ضمن نمایش جزییات طرح خود نشان داد که با استفاده از قرص کامپیوتری می توان آموزش زبان خارجی را انجام داد. وی گفت با قرار دادن اطلاعات روی تراشه قابل هضمی که جذب خون می شود می توان اطلاعات را وارد بدن کرده و انسان اطلاعاتی را که از طریق یادگیری بدست می آورد را از طریق قرص هضم شده کسب می کند.

وی در سخنرانی خود یادآور شد ده سال پیش از روزی سخن گفت که می توان اطلاعات را بلعید و از آن استفاده کرد و حالا زمان آن فرارسیده است که این جنبش فناورانه توسعه یابد.

به گفته نگروپونته دانش و آنچه دیتای پالایش یافته نامیده می شود را می توان به صورت قرص درآورد و پس از بلعیدن، وارد سیستم خون انسان شده و سپس آگاه ترو با اطلاعات کامل شود.

موسس لابراتوار مدیای ام آی تی در کنفرانس TED که ایده‌های خلاقانه در ان مطرح می شود پیش بینی کرد که تا 30 سال آینده قرص‌های اطلاعاتی جنبه عادی و فراگیر در دنیا پیدا کند و امری طبیعی شود.

 

اخبار,اخبار علمی ,یاد گیری زبان خارجی

 اخبار علمی -  اسلش گی یر,خبرآنلاین

 


[ جمعه 93/4/20 ] [ 2:55 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
آبروریزی صدا و سیما بین المللی شد نشریه تایم چاپ آمریکا نوشت: طرفداران سریال «خانواده مدرن» شبکه ی ABC هرگز چشمشان به سریال «هفت سنگ» ساخته ی تلویریون ایران نخورده اما در واقع آن را پیش از این دیده اند.

162ba1613d آبروریزی صدا و سیما بین المللی شد

نشریه تایم چاپ آمریکا نوشت: طرفداران سریال «خانواده مدرن» شبکه ی ABC هرگز چشمشان به سریال «هفت سنگ» ساخته ی تلویریون ایران نخورده اما در واقع آن را پیش از این دیده اند.

«هفت سنگ» سریالی است که بخوبی از روی «خانواده مدرن» به صورت سکانس به سکانس و با همان حرکت دوربین و شوخی ها ساخته شده است. 

fe95a92a5a آبروریزی صدا و سیما بین المللی شد

تنها تفاوت موجود میان دو سریال آن است که دو همجنس گرا که بایکدیگر زندگی می کنند جز نقش های اصلی «خانواده مدرن» هستند اما در نسخه ی ایرانی یک زوج جای آنها را گرفته است.

با تماشای «هفت سنگ» متوجه خواهید شد که چه مقدار شباهت بین دو سریال وجود دارد.

162ba1613d آبروریزی صدا و سیما بین المللی شد

اتفاقی که پس از مشاهده سریال ساخت صداوسیما ایران متوجه می شوید، عدم رعایت قانون «کپی رایت» است.

 41367690c8 آبروریزی صدا و سیما بین المللی شد

منبع : دختر ایرونی


[ جمعه 93/4/20 ] [ 2:41 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

100875553989 سوتی های متن گزارش جواد خیابانی از بازی ایران و نیجریه!

با توجه به شاهکار اولین گزارش جواد جان خیابانی در جام جهانی 2014 و درخواست های متعدد مردمی، بازی ایران و نیجریه به جواد خیابانی رسید و خبرهای قبلی تکذیب شد!

بر این اساس بخشی از متن گزارش که با مطالعه زیاد قبل از بازی، تهیه شده، به سمع و نظر شما می رسد! 
به دلیل زیاد بودن متن، گلچینی از برخی دقایق حساس را با هم مرور می کنیم:
قبل از آغاز بازی:
بعله شیر بچه های پلنگ منش ایرانی وارد مستطیل سبز رنگ شده می شوند. شاید برزیلی ها بتونن چمن شون رو رنگ کنن، ولی ما رو نمی تونن رنگ کنن! روحیه از سر و روی بچه ها می باره. یوز ایرانی هم غرش کرده و روی سینه اونها نشسته. نیجریه ای ها معلوم نیست دارن به هم چی میگن ولی شک نکنید از هیبت شیر بچه های یوزپلنگ مدار ایرانی ترسیده ن. آهان اینو ببینین، ترس توی صورتش پیداس…

• دقیقه 6
حالا توی زیر پای نکونام. مرد نیک نامی که خوب بازی می کنه و کاپیتان نام نیکی برای تیم ملی است. به قول عطار، سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز…جواد جان نمیری الهی! حالا شوت می زنه که به اوت میره.

• دقیقه 14
چقدر این بازیکن نیجریه سیاهه. بچه ها نباید بترسن؛ به هر حال این اولین بازی ماست و ما چیزی از ارزش هامون کم نمی شه. آفرین اشکان. با صورت جلوی توپ اون سیاهه رو گرفت. ماشالله به این غیرت. ماشالله به این همت. ماشالله به این شجاعت. کلا ماشالله.

• دقیقه 31
تماشاگران ایرانی رو ببینید. افتخار کنید. احساس غرور کنید. در قلب برزیل هم ایران و ایرانی تنها نیست. وضعیت کشورمون هم که بهتر شده بالاخره مذاکرات هسته ای بی تاثیر نبوده اگرچه به نظر من این مذاکرات یا به نتیجه میرسه یا نمی رسه که این خیلی مهمه.

• دقیقه 43
بچه ها خیلی خوب بازی کردن با اینکه اولین بازی در جام جهانی بود. خیلی خوب بودن. آفرین کروش. آفرین کفاشیان. آفرین ایران. آفرین…گل. یک لحظه غفلت دفاع، باعث شد که ما روی یک شوت گل بخوریم و این اصلا مهم نیست. بچه ها غصه نخورین. ما پشت شما هستیم. یک نیمه دیگه مونده.

• دقیقه 59
حالا دژاگه…نه …نه…نه…این رسمش نیست. این راهش نیست. این اصلا خوب نیست…نباید شوت می زد! باید هوای دل ملت ایران رو داشته باشه. البته قوچان نژاد هم نباید ناراحت بشه…نباید بچه ها به هم دیگه بپرن. باید با هم رفیق باشن. از رییس جمهور محبوب باید یاد بگیرن؛ همین چند روز پیش همه رقبا رو جمع کرده بود که با هم عکس بگیرن و ناهار بخورن. اینه اون رسم جوانمردی و مروت ایرانی…و توی دروازه. گفتم این غیرت ایرانی همه جا خودشو نشون میده حالا هم سید جلال با یه ضربه سر دروازه حریف رو فرو ریخت…آفرین سید! آفرین ایران. آفرین به صداسیما که اینقدر خوب داره بازی ها رو نشون میده.

• دقیقه 77
مردم از پای تلویزیون تکون نخورین. بازی خیلی حساس شده. ما حتما می بریم. بچه ها نشون دادن که می تونن. با این یوزپلنگ ایرانی حتما هم می تونیم. فقط لامپ های اضافی رو خاموش کنین. الان زیر نویس رو هم دیدین که مصرف بالا کار خیلی بدیه و متاسفانه کشور ما خیلی مصرف گرا شده که البته کار تماشاگر نماهاست. آها اینو میگم. الان زیرنویس شد. ببینید نوشته کم مصرف کنیم که با خاموشی مواجه نشیم.

• دقیقه 84 
بازی دیگه داره به اوج حساسیت نزدیکه میشه. به هر حال جام جام تکنیک و تکنولوژیه. اون از برف شادی هاش، اینم از تابلوی تعویضش تو چنین شرایطی اصلا خوب نیست که بند شورت بازیکن ما وسط زمین پاره بشه! به نظرم یه قصدی پشت این حرکت وجود داره که اونا حمله کنن و ما در دفاع مشکل داشته باشیم!

• دقیقه 93
داور هم دوست نداره بازی تموم بشه. اصلا هم به ساعتش نگاه نمی کنه انگار توی گوشی همه چی رو بهش دیکته می گن. اگر دیکته ش خوب باشه البته. نیجریه اگر هیچی نداشته باشه یه نلسون ماندلا داره که دنیا رو تکون داده اما حالا جلوی شیربچه های ایرانی کم اوردن.

• دقیقه 95
دور زمین رو حتما با دقت نگاه کنین. برای هر بازی 120 مهندس پزشک رو دعوت کردن که بازی ها رو آنالیز کنن. حتی به آب معدنی ها هم سنسور زدن ولی فایده ای نداره بچه های ایران همه چی رو دور می زنن همونطور که تحریم ها رو دور زدیم. آرژانتین هم بدونه که نه تنها نمی تونه ما رو ببره که حتی نمی تونه ما رو شکست بده.

 


[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 2:30 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 

اخبار,اخبار

 

روبن بعد از شکست هلند: به ما افتخار کنید!

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند معتقد است که مردم هلند باید به بازیکنان تیم ملی کشورشان افتخار کنند.

  آرین روبن پس از شکست مقابل آرژانتین در ضربات پنالتی و ناکامی در رسیدن به فینال رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل تأکید کرد که هلند برای رسیدن به نیمه‌نهایی فوق‌العاده کار کرد.

نارنجی‌پوشان در مرحله یک‌چهارم نهایی در ضربات پنالتی مقابل کاستاریکا به پیروزی رسیدند اما پس از تساوی بدون گل مقابل آرژانتین نتوانستند به فینال صعود کنند.

روبن اظهار داشت: فکر می‌کنم خیلی زود باید این موضوع را فراموش کنیم. ما تاکنون کارمان را فوق‌العاده‌ انجام داده‌ایم. مطمئنا در حال حاضر ناراحت هستم اما تمام تلاشمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: از اعماق قلبم می‌توانم صادقانه به شما بگویم که می‌توانید ببینید که چه طور همه از تیم حمایت می‌کردند. من فکر می‌کنم مردم می‌توانند به این بازیکنان افتخار کنند.

آرژانتین در فینال جام‌جهانی مقابل آلمان بازی خواهد کرد.


[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 2:17 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

خودرویی توسط شرکت آمریکایی طراحی شده که قادر است با یک بار سوختگیری تا یک قرن حرکت کند و موجب صرفه جویی در بنزین می‌شود. این خودرو 100 سال بدون سوختگیری و شارژ برق از طریق مواد معدنی توریوم که قادر به تولید مقدار قابل توجهی انرژی است حرکت می‌کند.

Thorium Concept Car تصاویری از خودرویی که سوختش تا یک قرن تمام نمی‌شود!

 

این عنصر شیمیایی بخشی از متراکم‌ترین مواد معدنی است که درحد زیادی تولید انرژی می‌کند یعنی حدود 20 میلیون برابر بیشتر از ذغال سنگ، در نتیجه با 8 گرم توریوم (Heavy-Metal Thorium) این خودرو می‌تواند یک قرن کار کند.

thorium تصاویری از خودرویی که سوختش تا یک قرن تمام نمی‌شود!

«چارلز استیونس» مدیر این شرکت گفت: البته مشکلی که وجود دارد وجود رادیو اکتیو است که کاربر باید از خود محافظت کند چون تشعشعات آن بسیار زیاد است و برای این کار یک فویل آلومینیوم ساده برای حفاظت کافی است و مزیت دیگر توریوم نسبت به اورانیوم این است که تولید آن سه برابر بیشتر است و ذخایر آن در هند، استرالیا و آفریقا موجود است.

cadillac world thorium fuel concept 3 تصاویری از خودرویی که سوختش تا یک قرن تمام نمی‌شود!

 

 

این خودرو هنوز یک طرح توسط «لوزن کولسوس» است که این پروژه را با نام تجاری کادیلاک طراحی کرده است و می‌تواند جایگزینی برای نفت و کارآمدتر و سازگار با محیط زیست باشد.

 

dtyjdrsydfshyjfrtg تصاویری از خودرویی که سوختش تا یک قرن تمام نمی‌شود!

 


[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 2:0 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

تب و تاب جام جهانی فوتبال این روزها همه را درگیر کرده است. در همین راستا یک دختر مدل بلژیکی قول داده که اگر تیم ملی فوتبال بلژیک در مسابقات جام جهانی 2014 برنده شود، امسال ازدواج خواهد کرد.

از این رو Jolien Van der Steen تاکنون نزدیک به 4هزار درخواست ازدواج دریافت کرده است.این درخواستها نه تنها از بلژیک بلکه از دیگر کشورها مانند ماداگاسکار نیز ارائه شده اند . به گفته ی وی، اگر تیم ملی بلژیک به مرحله ی نهایی برسد، او این بار درخواستها را بخوبی بررسی خواهد کرد.

4000 girl s suitor ever + PHOTOS این دختر 4000 خواستگار دارد! + عکس

4000 girl s suitor ever + PHOTOS2 این دختر 4000 خواستگار دارد! + عکس


[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 1:28 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 

اخبار,اخبارورزشی,بازی  آلمان و برزیل

 


[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 12:26 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

این هوادار وارد چمن استادیوم شد تا فرد را کتک بزند اما مسئولان امنیتی جلوی او را گرفتند.

فرد به خاطر عملکردش در جام جهانی انتقادات زیادی را از سوی رسانه ها و مردم برزیل تحمل کرد.


 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازی  آلمان و برزیل


[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 12:20 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

نخستین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2014 در شرایطی از ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه میان دو تیم آلمان و برزیل برگزار شد که کمتر فردی پیروزی آلمان با اختلاف 6 گل را پیش بینی کرده بود.

 پیروزی 7 بر یک آلمان واکنش های فراوانی را در فضای مجازی به همراه داشته و هواداران آلمانی با کنایه های خود تیم برزیل که نیمار را در اختیار ندارد را به تمسخر گرفتند.

 در ادامه بخش هایی از این کنایه ها آمده است:
* آلمان عین داعش برزیلو نابود کرد.

* فقط یه برزیلیه که می تونه 5 تا گل تو نیم ساعت بخوره، ولی هنوز پاس تو عمق بندازه!

 * گویا برای حفظ آبروی برزیل نیمه دوم دروازه برزیل گلبرگه!

* دسته خرابه رو دادن به برزیل.

* آلمانی ها این بازی رو با جنگ جهانی دوم اشتباه گرفتن!

* بهتره اسکولاری تیمشو بکشه بیرون بازی نکنن ،حداقل 3-0 میبازن.

* دیگه 6 تایی اش نکن.. استقلال نیست که... برزیل است...


* سرمربی برزیل باید بره سفارت کویت پناهندگی بگیره... نیمه دوم هم تیم نیاد اصلا تو زمین! از زیر زمین فرار کنن.

* احسان علیخانی همین الان زنگ زده به اسکولاری دعوتش کرده برای برنامه ماه عسل!


* نگویید آلمان و برزیل؛ بگویید آلمان و مالدیو!

* یکم اخلاق ندارن این آلمانیا ، حرمت صابخونه رو حداقل نگه دارید.

* به نظرم برزیلیا به نشانه اعتراض زمینو ترک کنن.

* من جای برزیلیا باشم توپ رو بر میدارم میرم تو رختکن میگم"بابام صدام کرده"
 
* کفاشیان دعوت برزیل برای برگزاری بازی دوستانه با ایران رو رد کرد!

* جمشید مشایخی دقایقی قبل بخاطر بازی بد برزیل از مردم این کشور عذرخواهی کرد.

* کمیته امداد کمک های بشر دوستانه خود را روانه برزیل کرد.

* هلند و آرزانتین برای رده بندی رقابت می کنن.

* رئیس جمهور برزیل: برای مردم خودمون یه کار می کنیم، به آبادانی ها چه جوابی بدیم؟!


* خبر رسیده آلمانی ها کفش تن تاک پاشون بوده

* فرمانداری آبادان دقایقی پیش تقاضای پناهندگی اسکولاری را رد کرد.

* هیتلر خطاب به ملی پوشان آلمان: کاری که شما با برزیل کردید را من با دنیا نکردم.

* اگه آلمان گل هشتم رو بزنه وقت استراحت فنی میشه!

* یعنی سیاوش اکبرپور از این هالک بهتر بازی می‌کنه

 * بیچاره کارگردان بازی برزیل و آلمان نمیدونه صحنه آهسته گل و نشون بده یا گل بعدی رو.

* پیشنهاد میکنم این بازیو یه جایی تو کامپیوترتون ذخیره کنید یه روز بدردتون میخوره روزی که همه فیلمای این بازیو از بین بردن و 6-0 را هیچ جوره گردن نگرفتن

* برزیل با دریافت 4 گل از آلمان در کمتر از 10 دقیقه رسما رکورد استقلال رو شکست!

* اگه ایمون زاید و پسرعموشو و پسرخالشو و شوهر عمه اش بیان واسه برزیل بازی کنن بازم نمیتونن کاری بکنن!

 * صدا و سیما از این به بعد باید صحنه های گل رو سانسور کنه به نظرم این دیگه فوتبال نیست...

* امشب معنی "الان یا الان" رو فهمیدم!

 * متفقین کجان به داد برزیلیا برسن


* آلمان خطاب به برزیل: اومدیم نود دقیقه خودتون رو ببینیم و بریم...همش دم دروازه دارین توپ جمع میکنین....

* یواخیم لو دسته رو ول کرده ببینه اسکولاری چند تا میتونه بزنه
 


[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 12:17 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

کارشناسان از ساخت جدیدترین مونوریل دنیا خبر دادند که نسبت به نمونه‌های سابق دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است.

 

 

گفتنی است، از جمله ویژگی‌های این مونوریل استفاده از دو غلاف به صورت معلق است که می‌تواند بر روی نوارهای مغناطیسی سوار شود و به نوعی حالت معلق در فضا تبدیل شود.

 

اخبار , اخبار علمی , مونوریل

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، با استفاده از این فناوری در افرادی که می‌خواهند سوار مونوریل شوند نوعی حالت سوار شدن در خلآ را تجربه خواهند کرد.

 اخبار , اخبار علمی , مونوریل

اخبار , اخبار علمی , مونوریل

 

کارشناسان اعتقاد دارند برای استفاده از این فناوری افراد نیاز به خرید یک بلیط 5 دلاری دارند و می‌توانند در کسری از ثانیه به مقصد مورد نظر خود برسند.

 

اخبار , اخبار علمی , مونوریل

 

کارشناسان اعتقاد دارند با استفاده از این فناوری که در کشورهای اروپایی قرار است در سال 2014 به بهره‌برداری برسد، مشکلات ترافیک به طور کامل برطرف خواهد شد.
کارشناسان استفاده از این مونوریل را یک جایگزین هوشمند برای خودروهای معرفی کرده‌اند.


[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 12:11 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
لینک باکس