سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هر پسر شلوغ
 
لینک دوستان
خانم مجری تلویزیونی با کیک رنگارنگ خود در تویتر همه نگاه ها را به سمت خود کشانده است.کیکی که حسادت خیلی ها را بر خواهد انگیخت.کیک عروسی ملون به گلهای رنگهای مختلف با طراحی منحصر به فرد که تا کنون ندیده اید

خوردن و بریدن چنین کیکی غیر قابل تصور است.همکاران رادیوی خانم ضمن گذاشتن کامنتی می گویند به خاطر کیک سحر امیز عروسیت ممنون.تو خودت مثل فرشته ها شیرینی.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جالب ترین کیک های عروسی

 

خانم فرنی کتان در یکی از تصاویر دیگری که در صفحه تویتر خود منتشر نمود در جامی به شکل کفش در حال نوشیدن است.وی مدتی مجری تلویزیون بود و مدتی برای رادیو چارت شاو مجری گری می نمود و اکنون در برنامه رادیو 1 فعالیت می نماید.


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 12:5 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]


اخبار,اخبار ورزشی ,کریستف کرامر

 

آلمان ها مجبور شدند در سی امین دقیقه بازی با آرژانتین یک تعویض اجباری انجام بدهند.

عادل فردوسی پور قبل از شروع بازی درباره کریستف کرامر بازیکن تیم ملی آلمان گفت:«یک بازیکن چقدر می تواند خوش شانس باشد.کرامر در حالی در ترکیب اصلی یوآخیم لو قرار گرفته است که سامی خدیرا قبل از آغاز این بازی مصدوم شد و آلمان ها مجبور شدند تا "کرامر"را جانشین او کنند!»

این اتفاق در حالی افتاد که "کرامر"فقط نیم ساعت توانست در فینال بازی کند.او در محوطه 18 قدم آرژانتینی ها و در برخورد با مدافعان این تیم از ناحیه سر آسیب دید تا جای خودش را به آندره شورله بدهد.


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 12:2 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

اخبار,اخبار علمی ,قاشق نقره‌ای

محققان دانشگاه آکسفورد در مطالعاتی به این نتیجه رسیدند که مدل و شیوه چیدن ظروف در طعم و مزه غذاها اثر فراوانی دارد.

 به گفته محققان غذا خوردن با قاشق نقره‌ای طعم غذا را بهتر می‌کند؛ روانشناسان کشف کردند که وزن، مدل و حتی رنگ قاشق و چنگال می‌تواند در طعم غذا اثر داشته باشد؛ به گفته آنها خوردن ماست با یک قاشق نقره‌ای طعم بسیار خوب و شیرینی نسبت به یک قاشق معمولی دارد.

این مطالعات نشان داده است که رنگ ظروف می‌تواند موجب شیرین شدن ماست شود و رنگ ظروفی که با غذاها مطابقت دارند، طعم غذا را بهتر می‌کنند؛ به گفته آنها وجود دلیل دیگری که در طعم غذا اثر گذار است، رعایت نکردن آداب درست غذا خوردن است، برای مثال برای خوردن پنیر استفاده کردن از قاشق به جای چاقو در طعم پنیر اثر می‌گذارد.

پروفسور «چارلز اسپنس» نویسنده این پژوهش و بررسی در دانشگاه آکسفورد می‌گوید: رستوران‌ها با تغییر ظروف و رنگ‌آمیزی و چیدمان میز و مدل جدید قاشق و چنگال یک اثر کاملاً روانی و خوبی در مشتری می‌گذارند و این نتایج به وضوح نشان می‌دهد این کار نوعی بازی کردن با سلیقه مشتری است.

محققان برای اثبات این نظریه 35 شرکت کننده را برای ارزیابی طعم ماست با کارد و چنگال پلاستیکی مورد آزمایش قرار دادند؛ گروهی که ماست را با قاشق‌های پلاستیکی سبک وزن خوردند نسبت به آنهایی که ماست را با قاشق سنگین خوردند شیرین‌تر و خوش طعم‌تر حس کردند.

آزمایش دیگری نیز نشان داد که خوردن ماست با قاشق نقره‌ای سنگین در مقایسه با مدل‌های پلاستیکی و استیل ضد زنگ طعم و مزه بهتری دارد.

پژوهشگران معتقدند دلیل این تغییر طعم ممکن است به دلیل تصورات غلط در مورد چگونگی ظاهر ظروف و حس خوردن آن باشد و این حس به مواد غذایی منتقل می‌شود؛ مثلا طعم ماست با قاشق سفید پلاستیکی بهتر و شیرین‌تر از قاشق سیاه است؛ این نتایج در آزمایش قبلی نیز نشان داد که کیفیت و رنگ ظروف، اثراتی در طعم غذا می‌گذارد.

دکتر «ونسا هارار» یکی دیگر از نویسندگان این بررسی افزود: تغییر ظروف می‌تواند در خوشمزه بودن غذا تأثیر فراوانی داشته باشد و این یک اثر روانی است که بر روی انسان دارد و با این روش می‌توان حتی روی شیوه غذا خوردن و اندازه غذا و مقدار نمک آن نیز استفاده کرد.


[ دوشنبه 93/4/23 ] [ 11:47 صبح ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
شکیرا خواننده کلمبیایی قبل از برگزاری اختتامیه بازیهای جام جهانی در چمن مارکانا به تمرین فوتبال و خوانندگی پرداخت.

به گزارش دیلی خبر خواننده کلمبیایی در اختامیه جام جهانی برزیل خواهند خواند.خانم شکیرا همسر جرارد پیکه به همراه هکاران دیگرش همچون کارلوس سانتانا و ویسلیف جین خواهد خواند.گفته می شود پیکه در اختتامیه حضور نخواهد داشت اما شکیرا پا روی چمن مارکانا خواهد گذاشت و ترانه "لا لا لا"را روز یکشنبه خواهد خواند.این مراسم قبل از بازی پایانی جام جهانی بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار می گردد.قبل از برگزاری مراسم او به همراه چند تن از دوستانش من جمله کارلوس سانتانا و ویسلیف جین پا روی چمن گذاشت تا به تمرین بپردازد تا با امادگی کامل ظاهر گردد.

اخبار,اخبارورزشی,شکیرا

 

اخبار,اخبارورزشی,شکیرا

 

اخبار,اخبارورزشی,شکیرا


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 1:51 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
ژست جالب دروازه بان تیم ملی هلند در دیدار مقابل برزیل سوژه مخاطبان شبکه های اجتماعی شد.

 شب گذشته دیدار رده بندی جام جهانی 2014 با برگزاری بازی برزیل و هلند به پایان رسید و لاله های نارنجی با 3 گل پیروز شدند.

در یکی از صحنه های این دیدار یک خطا به نفع برزیلی ها پشت محوطه جریمه رخ داد که سیلسن دروازه بان لاله ها با ژستی جالب دیواره دفاعی برای محافظت از دروازه تشکیل داد که سوژه مخاطبان شبکه های اجتماعی شده است.

*این تصاویر را ببینید. 

اخبار,اخبار ورزشی,ژست جالب دروازه بان تیم ملی هلند

 

اخبار,اخبار ورزشی,ژست جالب دروازه بان تیم ملی هلند

 

اخبار,اخبار ورزشی,ژست جالب دروازه بان تیم ملی هلند

 

اخبار,اخبار ورزشی,ژست جالب دروازه بان تیم ملی هلند

 

اخبار,اخبار ورزشی,ژست جالب دروازه بان تیم ملی هلند


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 1:43 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
محققان شرکت ال‌جی در ساخت نسل جدید صفحه نمایش، به جای پلاستیک از فیلم‌های مخصوصی استفاده کرده‌اند که امکان لوله کردن صفحه را مانند یک برگ کاغذ فراهم می‌کند.

محققان شرکت ال‌جی در ساخت نسل جدید صفحه نمایش، به جای پلاستیک از فیلم‌های مخصوصی استفاده کرده‌اند که امکان لوله کردن صفحه را مانند یک برگ کاغذ فراهم می‌کند.


 این فناوری نویددهنده تولید تلویزیون‌ قابل حمل با صفحه نمایش‌ عظیم است که براحتی لوله شده و در کیف قرار داده می‌شود.

صفحه نمایش در حالت خاموش کاملا شفاف بوده و وضوح تصویری فوق اچ‌دی آن 1200X810 با یک میلیون مگاپیکسل است که 16 برابر بهتر از تلویزیون‌های اچ‌دی است.

در ساخت این صفحه نمایش به جای استفاده از پلاستیک متداول، از فیلم پلی‌آمید مبتنی بر مواد استفاده شده است که امکان دستیابی به حداکثر شعاع انحنا و کاهش ضخامت پنل – در نتیجه افزایش انعطاف‌پذیری – را فراهم می‌کند.

پنل OLED قابل انعطاف، بدون اثرگذاری بر کیفیت تصویر تا شعاع سه سانتی‌متر خم می‌شود.

با استفاده از قطعات مداری و ترکیبات فیلم پلی‌آمید، سطح شفافیت صفحه نمایش بطور قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

در حال حاضر از نسخه 18 اینچ این صفحه نمایش رونمایی شده است و انتظار می‌رود که نمونه 60 اینچ آن تا سال 2017 وارد بازار شود.

 اخبار,اخبار علمی,صفحه نمایشی که مثل کاغذ لوله می‌شود,

 صفحه نمایش شفاف ال‌جی با قابلیت لوله شدن

اخبار,اخبار علمی,صفحه نمایشی که مثل کاغذ لوله می‌شود,

صفحه نمایش شفاف ال‌جی با قابلیت لوله شدن

 


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 1:38 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

دستمال توالت های عجیب و جالب

toiletpaper02 150x150 نبوغ در دستمال توالت !toiletpaper12 نبوغ در دستمال توالت !

 

 


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 1:13 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

 

نتایج تحقیقات جدید حاکی از آن است که ارسال پیامک و استفاده طولانی مدت از وسایل الکترونیکی همراه، می تواند به کاهش طول عمر منجر شود.
 مضرات تلفن همراه تلفن هوشمند طول عمر را کاهش می دهد 
 متخصصان ستون فقرات معتقدند وضعیت قوز کرده افراد در زمان استفاده از تلفن همراه و یا تبلت می تواند به بروز مشکلات تنفسی و در نتیجه بعدها به مشکلات قلبی عروقی منجر شده و در سنین بالاتر خطر مرگ زودرس را برای فرد به همراه داشته باشد.این مطالعه که توسط انجمن ستون فقرات انگلیس انجام شده است می گوید وضعیت جسمی نامناسب افراد می تواند مانند چاقی خطر بزرگی برای سلامت فرد محسوب شود.

 

این تحقیقات جدید حاکی از ارتباط بین وضعیت بدنی رو به جلو (قوز کرده) و بروز بیماری هایپرکیفوسیس است .این بیماری با بیماری ریوی و مشکلات قلبی مرتبط است. در این مطالعه آمده است افرادی که برای کار کردن با تلفن همراه یا تبلت سر خود را پایین آورده و شانه هایشان را گرد می کنند، به علت محدودیت عضلات، قادر به تنفس کامل نیستند.

5274 تلفن هوشمند طول عمر را کاهش می دهد

در این وضعیت، دنده ها به خوبی حرکت نکرده و از این رو قلب و ریه ها قادر به عملکرد مناسب خود نخواهند بود. این در حالی است که اغلب افراد از آسیب طولانی مدت و جدی که این وضعیت برای بدن آنها ایجاد می کند مطلع نیستند چرا که تاثیرات کوتاه مدت آن قابل توجه نیست.

این شرایط برای جوانان که بیشترین کابران تلفن های هوشمند و تبلت در جامعه هستند نگرانی های بیشتری ایجاد می کند؛ چرا که شیوه زندگی آنها در جوانی می تواند چندین سال از عمر آنها بکاهد.

با این حال پژوهشگران می گویند می توان با کاهش زمان استفاده از وسایل الکترونیکی و همچنین بالا آوردن دستگاه ها تا سطح موازی چشم از بروز مشکلات جسمانی بلند مدت پیشگیری کرد.


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 12:58 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]

عکس های زیبا از عنکبوت های مرگبار از نمای بسیار نزدیک

گرفته شده با استفاده از یک لنز ماکرو توسط عکاس با استعداد جیمی کنگ.

spider01 کلوز آپ از عنکبوتهای مرگبار

 


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 12:39 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
در آستانه نخستین بازی نیمه نهایی جام جهانی گوگل در لوگوی امروز خود با داوران و اسپری مخصوص آن‌ها که در این جام به کار گرفته شده شوخی جالبی را انجام داده است.

اخبار,اخبار گوناگون ,جام جهانی 2014 برزیل


[ جمعه 93/4/20 ] [ 3:1 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
لینک باکس