سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هر پسر شلوغ
 
لینک دوستان
کامل مریم اوزرلی + عکسReviewed byMGonJul 14 Rating:5.0بیوگرافی کامل مریم اوزرلی + عکسمریم سارا اوزرلی بازیگر ترکیه ای الاصل که در ایران با نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شناخته می شود در 12 اوت 1983 در شهر کاسل آلمان به دنیا آمد، پدرش ترک و مادرش آلمانی تبار است و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود هم دارد.

13920806214526 بیوگرافی کامل مریم اوزرلی + عکس

مریم سارا اوزرلی بازیگر ترکیه ایالاصل که در ایران با نقش خرم سلطان در سریال حریم سلطان شناخته می شود در 12 اوت 1983 در شهر کاسل آلمان به دنیا آمد، پدرش ترک و مادرش آلمانی تبار است و دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خود هم دارد.

بازیگر نقش خرم سلطان بعد از انتخابش برای این نقش از آلمان به ترکیه آمد و زمان نزدیک به دو سال را در هتل اقامت گزید تا این نقش به سرانجام برسد.

مریم اوزرلی چند ماه پیشتر با جان آتش که مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ی ترکیه است آشنا شد و هتل را ترک کرده و به خانه ای که دوست پسرش گرفته بود اسباب کشی کرد،.مسئله آشنایی انها با هم جدی شده و دوست پسرش را برای آشنایی با خانواده به آلمان برد و البته به گفته خود او دو عروسی با شکوه خواهند گرفت که یکی در ترکیه و یکی در آلمان خواهد بود،

- مریم اوزرلی در سریال “سده باشکوه” نقش همسر سلطان سلیمان را که هالیت ارگنج عهده دار آن است بازی میکند.

- مریم اوزرلی در 4 فیلم سینمایی و چند مجموعه تلویزیونی بازی کرده ولی موفق ترین نقشش به همین سریال حریم سلطان برمیگردد که در ترکیه با نام “صده باشکوه” پخش شد.

- در هفته های گذشته خبری مبنی بر تصادف شدید مریم اوزرلی و جان آتش و وخامت حال انها در رسانه های ترکیه منتشر شد که بعدا معلوم شد دروغ اول آوریل بوده. این خبر به سرعت در سایت های اینترنتی پخش شد و بعضی از سایت ها به مرگ خرم سلطان اشاره کردند

عکس های مریم اوزرلی

=====================

 

 برای ذخیره بزرگ عکس روی عکس راست کلیک کرده و گزینه ی Save Image as را انتخاب کنید.

[ پنج شنبه 93/4/26 ] [ 12:15 عصر ] [ علی امید طلب ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

امکانات وب
لینک باکس